moniqebluegirl

Direktlänk till inlägg 27 september 2016

Nu är det höst!

Av moniqebluegirl - 27 september 2016 20:52

Älskar verkligen hösten. Den är så mysig och lugn. Så nu åker de varma jackorna fram ocg t-shirtarna läggs undan :)


Idag hann jag nästen inte spela något alls för har varit i ett irl stall och ridit. Men nu precis loggade jag i och tog en liten mysig ridtur i Gyllenåsarnas med spirit. Det var nästan inga där så vi skrittade runt för oss själva. ( blev en hel del galopp också ). Tycker mer och mer om frieserhästarna faktiskt. I början var jag lite skeptisk mot dom, eftersom i traven såg det ut som om de hade ont och i kort galopp tyckte jag inte att ed jobbade varken med fram eller bakbenen. Men nu känns det lite bättre, jag har väll vant mig. Jag tycker om deras huvuden väldigt mycket iallafall. 

 

  

här är en bild från den mysiga ridturen :) själlvklart red jag barbacka på snällaste spirit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av moniqebluegirl - 15 oktober 2016 16:17


Hejsan!  Här är en video som jag gjort på Contessa. Contessa är min ny inköpta LIpizzianer :)      ...

Av moniqebluegirl - 4 oktober 2016 08:18


Hej alla!  Som jag skrev i förra inlägget så sa jag att jag inte mådde så bra och det blev tyvärr värre. Igår ( måndags ) var jag i skolan, men mådde verkligen piss. Så imorse kändes det inte alls bra så jag stannade hemma idag. Det tråkiga är att ...

Av moniqebluegirl - 2 oktober 2016 16:01


Hejsan alla!  Idag har ja inte mått så jätte bra. Vaknade av att jag mådde illa, och det har varit så hela dagen. Så jag han nästan inte gjort något alls idag. Men har iallafall kunnat spala star stable :)   Igår så tog jag mitt pick och pack o...

Av moniqebluegirl - 28 september 2016 16:34


Hejsan alla! Nu har jag precis varit inne och spelat lite. Jag tog med mig Boy också så stack jag först till gallerian. Där var det väldigt mycket folk! Men jag kom precis dit när Raptor sjöng så det var lite kul :) Har faktiskt aldrig hört honom ...

Av moniqebluegirl - 18 september 2016 13:42


Som ni säkert vet så har jag tagit en paus från Starstable ett tag. Det var mycket att göra när skolan började igen. Men nu ska jag försöka hålla upp bloggen, för har börjat spela starstable igen nu :) Det är inte så mycket som har hänt för mig på ss...

Presentation


Jag heter Moniqe Bluegirl ( Moni ) och jag spelar på serven Air star. Här på denna bloggen kommer jag skriva om mitt liv på sso, vad jag tycker om uppdateringarna och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards