moniqebluegirl

Alla inlägg under augusti 2016

Av moniqebluegirl - 20 augusti 2016 14:18

Häromdagen så gjorde jag klart mina uppdrag med häxan Pi och skuggvarelserna. Jag tyckte faktiskt att dom uppdragen var väldigt roliga! Gillar när det blir lite magi och onaturliga varelser dyker upp. Har ni gjort dom uppdragen? vad tyckte ni? 

 


Just nu är det dragon brother som levlas och men det går lite segt. Har inte hunnit spela sedan uppdateringen då jag och några från klubben skypade och shoppade för pengarna XD men ska se till att Dragonbrother blir klar levlad snart. Just nu är han i level 13 så det är ju inte så långt kvar till level 15. 

Det fick bli ett kortare inlägg nu men så får det bli ibland när jag inte har tid. 


  

Jag verkligen älskar dom engelska fullbloden! Både deras sätt att röra sig och hur de ser ut! 

Av moniqebluegirl - 17 augusti 2016 17:04

Om ni undrar farför det inte kom några nya inlägg efter förra så var det för min dator hakkade upp sig och jag fick inte upp något på bloggen. Men nu har det löst sig så räkna med bättre uppdatering här nu ;) 

 

Idag fick vi 250 sc av starstableonline vilket jag tyckte va jätte bra :) så jag stack och köpte en ny outfit och en ny hårfärg! Älskar hårfärgen har alltid velat testa svart hår. Men det var inte direkt billigt, 119 sc. Men aja ibland får man unna sig något nytt. Hårset är köpt i Jarlaheim.

Sen så åkte jag till gallerian och köpte en ny outfit. Så det fick bli en blå och svart outfit. Jag gillar den väldigt mycket, den känns liksom stilren men ändå lite färglad. Allt till outfiten finns i gallerian! Haha.. nu har jag bara 56 sc kvar efter allt nytt. 

 

Nu ska jag sticka till sydhoven och göra lite uppdrag där. Jag älskar sydhoven, så mysigt! Önskar bara att det kommer några fler hus dit och att man kanske till och med kan bo där. Det är lite öde nu tycker jag. 

 

Här är den nya outfiten och Dragonbrother som är min nästa häst att levla upp.


Av moniqebluegirl - 10 augusti 2016 09:51

Jag har inte gjort något inlägg på länge för jag kände att jag inte hade lust för det. Men nu är jag tillbaka och ska börja blogga igen! Så det som har hänt sen sist är att jag har köpt en nya häst ( mer om det kommer i ett annat inlägg ). Jag har skickat Tintin till hästön :( sorgligt men ville ha mer plats i stallet och jag red ändå aldrig på honom. Så han får vara pensionär på hästön med dom andra hästarna där. Jag har även gått med i en Harry Potter klubb som jag tycker väldigt mycke om, kommer skriva mer om den i ett annat inlägg också. 

 

Sedan har det ju även kommit några uppdateringar också. Det har kommit tre nya häst färger på Shire, engelsktfullblod och Quarter hästen. Tycker helt klart att engelska fullblodet och Quarten är finast. Gillar faktiskt inte shire hästarna alls. Tycker bara det är stora och klumpiga. 

Sen kom det arkeologi till Epona också. Men tyvärr så kan jag inte göra det än för jag mådta förbättra mitt rykte med A.A.E först. Jag har helt glömt bort att jag har dagliga att göra där, så Epona får vänta lite. 

  

Jag och Drgaonbrother i skogen på kvällen. Älskar att spela starstable på kvällen! Det är mycke lugnare och tystare då.

Presentation


Jag heter Moniqe Bluegirl ( Moni ) och jag spelar på serven Air star. Här på denna bloggen kommer jag skriva om mitt liv på sso, vad jag tycker om uppdateringarna och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards