moniqebluegirl

Alla inlägg under juni 2016

Av moniqebluegirl - 27 juni 2016 17:44

Nu har jag äntligen gjort klart alla uppdrag i Dinodalen och så har ju kunnat köpa en fjording. Jag köpte en ganska ljus för jag har inte så många ljusa hästar. Jag gillar henne verkligen, och jag kallar henne för Pärlan :) 

 

Här har vi henne med sin fina midsommar krans :)

Av moniqebluegirl - 27 juni 2016 11:15

Jag ändrade mig igen XD Jag ville inte ha någon harry potter klubb. Utan jag ville ha en ``vanlig´´ klubb. Så då skapade jag Iron steeds. Jag vill att dennna klubben ska ha ett bra gemenskap och vara riktigt bra vänner :) Jag kommer skaffa en blogg till denhär klubben och jag har en instagram till den som heter @iron_steeds 


Just nu har jag en medlem + mig. och så har jag en till som snart ska gå med. Men jag skapade ju den idag och det tar ju ett tag att skaffa medlämmar. Men jag bryr mig inte om det tar tid. Dom medlemarna jag får vill jag känna bra och vara snälla mot alla. 

 

Här är en bild jag redigerade till Iron Steeds. Den är redigerad i Gimp. Men jag skrev fel det ska stå Iron Steeds istället ;)

Av moniqebluegirl - 26 juni 2016 14:34

Jag bestämde mig för att upplöda Thursday Wolves och skapa en Harry Potter klubb. Jag älskar Harry Potter böckerna och filmerna och har alltid velat skapa en HP klubb. Så jag hittade namnet Tame Witches och tog det direkt. Dom som börjar kommer få välja ett elevhem dom vill vara i, jag är i Ravenclaw ;)


Så jag hoppas att denna klubben får många medlämmar och roliga event :)

Skriv i kommentarerna om du vill gå med. 

 

 

Av moniqebluegirl - 16 juni 2016 16:34

Som jag skrev i förra inlägget så har jag ju startat en klubb! Den heter Thursday Wolves och är för dom som gillar vargar eftersom det är varg tema. Jag bryr mig ej om klubben blir stor eller liten bara vi har mysigt. Alla som är med i klubben kommer få ha ett eget varg namn och så kommer vi göra olika ``varg´´ event. Så det blir inte helt som en vanlig klubb. Men jag gillar det, för jag gillar inte att göra som alla andra klubbar. Jag ville ha något som gjorde min klubb speciell.

Just nu har klubben inte startat igång riktigt, för jag skapade ju den idag så jag har bara 1 medlem än sålänge. Men jag kommer starta igång klubben mer och leta fler medlemmar om lite mer än en vecka för jag ska på semster på lördag. Men jag hoppas klubben kommer bli mysig och trevlig. 


Vill du gå med och bli en Varg? skriv då i kommentarsfältet :)

 

Av moniqebluegirl - 16 juni 2016 16:15

Jag har bestämt mig för att göra en ``ny start´´. För på sista tiden började jag tröttna på star stable lite, och jsg började tröttna lite på klubben jag var med i. Jag kom liksom aldrig på eventen för jag tyckte ej det var kul. Men idag så bestämde jag mig för att ända om lite, och göra det roligare. Så först bestämde jag mig för att starta en egen klubb, den heter Thursday Wolves ( kommer skriva mer om den i ett annat inlägg ). Sen så bytade jag även hemstall. Jag bytade till Valedale, för jag tycker det har blivit så mysigt där och jag var trött på att bo på Steves gård. 

Så nu har jag ett nytt hem, och en egen klubb och det känns väldigt bra. Jag är nöjd över att jag gjorde så :)

 

Av moniqebluegirl - 15 juni 2016 20:01

Idag var det onsdags uppdatering!

Valedale fick nästan ett helt nytt utseende. Dom har gort grafiken mycket bättre och ändrat på en hel del. Och jag tycker det belv så hilma mysigt. Husen ser mycket finare och mysigare ut nu än förut. Så det var vekligen bra att dom fixade! Dom håller ju på att fixa grafiken bättre på flera ställen, och det stället jag vill att det ska bli nästa gång är Silverglade byn. Tycker att den behöver frächas upp lite och bli lite finare. 


Sen för att ``fira´´ detta lite så kom det även nya djur till Valedale. Och det är Grisar! det är 3 stycken gisar som finns att köpa precis framför stallet i Valedale hos Gunnar grisöra.

Den svarta grisen kostar: 29 sc och kallas: Cool gris.

Den rosa grisen kostar 69 sc och kallas: Smart gris.

Den prickiga grisen kostar 199 sc och kallas: Arg gris.


Jag själv valde att inte köpa någon gris för att jag aldrig rider med sadelväska. Jag har faktiskt inget djur alls och inte heller någon sadelväska. Det är ju liksom lite gulligt och så, men det se lite konstigt ut tycker jag. Vi rider ju inte direkt runt med djur i väskor i verkliga livet. Men om någon gång köpa ett litet djur så skulle det förmodligen bli en vit katt, tycker dom är sötast. 

 

Elizabeths hus är verkligen såå gulligt :)

   

Av moniqebluegirl - 13 juni 2016 14:29

Idag har jag levlat upp Boy till level 15, yay! Det tog ganska lång tid eftersom i slutet när man ska levla dom så går det ju ännu långsammare att levla. Men nu har jag iallafall 2 hästar i level 15. Min nästa häst som jag ska levla blir Fiona, för hon är bara i level 13 så det går ju ganska snabbt. 

Sen har jag också varit i Dinodalen och gjort daliga uppdrag. Jag skulle redan varit klar med dom om jag inte var så lat XD Men jag har inte årkar göra dom innan, men nu tyckte jag det var dags att ta tag i dom. Så just nu håller jag på med den här ballongen hos nick och vid fjordhästarna. 

Just nu har jag faktisk inte ett enda vanligt uppdrag, jag har bara dagliga. Det tycker jag är lite tråkigt för jag gillar verkligen att göra uppdrag. Men jag får väll se till att göra lite mer dagliga så kanske jag får lite mer uppdrag :)

   

Av moniqebluegirl - 12 juni 2016 17:40

Nu har jag en nu outfit! det är en orange och brun outfit. MEN jag har inte hittat lindorna som jag ska ha till... Dom är svart/ornage randiga, och jag har letat överallt! Så om någon vet var dom är så får ni gärna skriva det :) Och jag har fått insperation till outfiten av Courtney Silverhill.

Träns: Gyllenåsarnas dal.

sadel: Dinodalen

Tröja: gallerian

shabrak: gallerian 

 

 

Presentation


Jag heter Moniqe Bluegirl ( Moni ) och jag spelar på serven Air star. Här på denna bloggen kommer jag skriva om mitt liv på sso, vad jag tycker om uppdateringarna och mycket mer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards